Doplnenie termínu lehoty odpovede id 2036 v adresnej komunikácii
Archívy: Hlásenia
All your customer service tickets
0905401877 tel podpora k pluto
Autentifikácia, orientácia na stránke
Pri podávaní ponuky nenačítava zmenené údaje v políčku Je spolčnosť mikropodnik
vytvorenie kódu VO
Tak som sa hral z novou verziou a stále to má problém vygenerovať kód VO – neviem zapísať nové VO.
Vynútené ukončenie aplikácie pri filtrovaní VO podľa obstarávateľa
Ak zapíšem text do políčka „Filtruj podľa obstarávateľa“, potom ho vymažem a stlačím Enter, aplikácia sa ukončí.
Pozn. Je nešikovné, že sa vyhľadáva reťazec iba od začiatku – napr. Obec Babín nemožno hľadať ako „Babín“, iba ako „Obec Babín“ (a napr. Budmerice sú zaevidované iba ako Budmerice, nie Obec Budmerice)
Založenie VO na nového obstarávateľa
Dobry den,
Chcem zalozit nove VO. Ako prve vyberiem obstaravatela. Problem mam, ked je obstaravatel novy a nenachadza sa v ponuke.
Ako mam postupovat, ked chcem pridat do „zoznamu“ noveho zakaznika, ktory sa tam este nenachadza.
Bez toho ma to dalej vo folmulari nepusti.
Dakujem.
Windows ownership problem
Dobrý deň pán Stančík,
postupujem Vám svoju skúsenosť s upravenou inštaláciou systému ARPI.
Po kliknutí na odkaz k inštalácii mi windows vyhodnotil program ako nedôveryhodný a bráni jeho spusteniu, podarilo sa mi ho uložiť na plochu ako arpi_exe.
Keď ho chcem spustiť, pýta odo mňa prihlásenie pod logom Martiny Vachanovej, čo neviem. Ak by som aj vedela a zadala jej prihlásenie, znamenalo by to, že by bol ARPI dostupný iba na jej pracovnej ploche?
Program ARPI UR mi u seba dovolí otvoriť iba na čítanie.
Ako mám ďalej postupovať?
Zmena priezviska
Dobrý deň,
Na základe nášho telefonického dohovoru Vás prosím o zmenu mena v e-mail konte. Moje aktuálne konto – ivana.tkacova@ultimaratio.sk potrebujem prehodiť na ivana.kredatusova@ultimaratio.sk
Súčasne Vás prosím o prepojenie kont tak, aby mi chodili e-maily na nové meno aj pri zadaní starej e-mailovej adresy, nakoľko mám aktívne súťaže.
Chyba inštalácie
Dobrý deň,
Pokúsila som sa o odporúčaný postup, ale Arpi je u mňa nainštalovaný inde ako v „default“ adresári a aj keď na začiatku zmením prístupovú cestu, niektoré súbory sa hľadajú v pôvodne nastavenom adresári. Čo s tým? Ďakujem,
Systémová chyba – práva na zápis
Dobrý deň,
Snažili sme sa dnes aj s kolegyňou založiť cez Arpi-ho novú zákazku, ale po otvorení okna nám vyskočilo upozornenie, že sa vyskytla systémová chyba a nedá sa pokračovať. Následne nám program zavrelo. Prosím o usmernenie, ako odstrániť závadu.