Odporučené na správcu VO
Archívy: Hlásenia
All your customer service tickets
Oznámenie o vylúčení, náhrada prílohy
Intervencia pri náhrade nesprávneho súboru v oznámení o vylúčené
podpora k autentifikácii
Vysvetlenie a návod na autentifikáciu
Podpora k podaniu ponuky na jednu časť z viacčasťovej zákazky
Zadaná ponuka na kritérium, no nepovolilo podanie ponuky. Poradený proces, zapísať do kritérií ostatných častí heslo Neponúkame. Ponuka následne podaná
Podora pri podani ponuky
Viaccastova ponuka, chceli len na jednu časť. Poskytnutá podpora, ponuka podaná.
test
Usmernenie pri podani námietky
žiadosť o sprístupnenie kontroly
Telefonát so žiadosťou o sprítupnenie kontroly. Po kontrole bolo zistené, že ide o novú žiadosť a nie je povolená, LuGa povolil. vyriešené
V hur01 nevidí uchádzač svoju odpoveď na adresnú komunikáciu
Skontrolované, odpoveď je zapísaná aj s časovou pečiatkou. Lehotu majú dozajtra.
Chýbajúci záznam pre ponuku kritéria
Z dôvodu zmeny štruktúry VO po vypísaní nemal klient vytvorený záznam druhého kritéria. Tiež sa sťažoval, že kritérium je nastavené na nevyžaduje sa, ale v podkladoch je nastavené, že sa vyžaduje.
Databázová intervencia, vytvorený záznam ručne, po spätnom volaní uzatváram. Klient podal ponuku